loading...
اخرین اخبار بارسا
خوش آمدید
به نام خدا
 
به اولین وبلاگ تحلیل خبری بارسلونا خوش امدید این وبلاگ در تاریخ 20 مرداد 1391ساخته شده است و امیدوارم که توانسته باشم یک وبلاگ خوبی را تشکیل داده باشم اگر وبلاگ مشکلی دارد به محل تماس باما مرجعه کرده و نظر خود را بیان کنید. 
از جمله کسانی که دوست دارند به من در راه اداره وبلاگ کمک کنند در کارهایی از جمله نویسنده گی و .... البته لازم به نوشتن خبر نیست و نویسنده می تواند مطلب را از وب سایت موجود کپی برداری کند و در وبلاگ به نمایش بگذارد ( ذکر منبع الزامی است ) در صورت داشتن توانایی وبلاگ نویسی به قسمت تماس باما مراجعه کرده و با ما در میان بگذارید.(سن نویسنده گان مهم نیست توانایی انان مهم است)  
 
با تشکر و آرزوی موفقیت برای دوستان
مدیریت وبلاگ
مدیر وبلاگ بازدید : 73 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

منبع:varzesh3.com

سسک فابرگاس، هافبک بارسا، تاييد کرد که فصل گذشته براي سازگار شدن با سيستم گوارديولا دچار مشکل شده است.

اين ملي پوش اسپانيا تابستان سال گذشته از آرسنال به بارسا پيوست اما نتوانست چندان انتظارات را برآورده کند. او اکنون اعلام کرد که عدم آزادي حرکت موجب شده بود تا در سيستم گوارديولا دچار مشکل شود.

او در گفتگو با مارکا گفت:" در زمان گوارديولا هرگز نتوانستم با سيستم تيم کنار بيايم. من با سبک ديگري فوتبال باز مي کردم و بازي کردن با اين سرعت براي من دشوار بود زيرا همه بازيکنان ديگر کاملا با اين شرايط آشنا بودند.

بازي کردن در ميانه زمين براي من دشوار بود زيرا به تحرک بيشتري نياز داشتم و من در استارت هاي کوتاه چندان سريع نيستم.

به هر حال اين سبک بازي من است. درست است که کمي بي نظم بازي مي کنم اما اين سبک من است.

بعضي ها از جمله گوارديولا مي گفتند بازي من در فصل گذشته چيزي کم داشت. اين تقصير خودم بود زيرا تلاش مي کردم برخلاف آنچزي که هستم، بازي کنم. من ژاوي، اينيستا يا تياگو آلکانتارا نيستم. من خودم هستم و نياز به تحرک دارم تا بتوانم نقش بيشتري در بازي تيم ايفا کنم."

فابرگاس در 28 بازي در رقابت هاي فصل قبل لاليگا، 9 بار موفق به گلزني شد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد وبلاگ چه گونه است
    بازیهای بارسا

             بازی بعدی  

    روز:یکشنبه 29 مرداد1391 

    رقابت:هفته اول لالیگا

     FC Barcelonavs Real Sociedad

    بارسلونا     رئال سوسیه داد 

         ورزشگاه:نیوکمپ 

          شهر:بارسلونا 

     ظرفیت ورزشگاه:99786 

    داور: González González, Jose Luis

    ساعت:۲۳:۳۰(به وقت تهران) 

       پخش از شبکه: ------

     

            اخرین بازی 

      روز:شنبه21مرداد1391 

           رقابت:دوستانه 

    D. Bucharest     vs   FC Barcelona  

    D. Bucharest 0    بارسلونا 2 

    گلها:مسی(4)-افلای(91) 

          ورزشگاه:دینامو 

          شهر:Bucarest 

      ظرفیت ورزشگاه:15032 

    داور:Adrian Viorel Cojocaru 

    ساعت:21:45(به وقت تهران) 

        پخش از شبکه:GolT

    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 251
  • بازدید کلی : 3,647
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کدهای جاوا برای وبلاگ شما