loading...
اخرین اخبار بارسا
خوش آمدید
به نام خدا
 
به اولین وبلاگ تحلیل خبری بارسلونا خوش امدید این وبلاگ در تاریخ 20 مرداد 1391ساخته شده است و امیدوارم که توانسته باشم یک وبلاگ خوبی را تشکیل داده باشم اگر وبلاگ مشکلی دارد به محل تماس باما مرجعه کرده و نظر خود را بیان کنید. 
از جمله کسانی که دوست دارند به من در راه اداره وبلاگ کمک کنند در کارهایی از جمله نویسنده گی و .... البته لازم به نوشتن خبر نیست و نویسنده می تواند مطلب را از وب سایت موجود کپی برداری کند و در وبلاگ به نمایش بگذارد ( ذکر منبع الزامی است ) در صورت داشتن توانایی وبلاگ نویسی به قسمت تماس باما مراجعه کرده و با ما در میان بگذارید.(سن نویسنده گان مهم نیست توانایی انان مهم است)  
 
با تشکر و آرزوی موفقیت برای دوستان
مدیریت وبلاگ
مدیر وبلاگ بازدید : 28 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)
منبع: FCBarcelona.ir

مربی بارسا از عملکرد بازیکنانش در طول پیش فصل اعلام رضایت نمود: «ما یک گروه از بازیکنان را داشتیم که به مدت دو هفته متوالی باید تمرین می کردند. سایر بازیکنان وقت کافی برای تمرین نداشتند».

ویلانووا گفت: «من می خواستم زمان بیشتری برای بازی به آنها بدهم ولی شرایط زمین برنامه هایم را خراب کرد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تیتو ویلانووا درباره پنج بازی پیش فصل اف سی بارسلونا خوشبین است: «تیم پیش از شروع لیگ در سطح خوبی بازی کرد. ما یک گروه از بازیکنان را داشتیم که به مدت دو هفته متوالی باید تمرین می کردند، سایر بازیکنان وقت کافی برای تمرین نداشتند». مربی ذکر کرد که گروه دوم از بازیکنان و ملی پوشان، این یکشنبه نیاز به زمان بیشتری برای بازی دارند: «من می خواستم زمان بیشتری برای بازی به آنها بدهم ولی شرایط زمین برنامه هایم را خراب کرد». مربی بارسا از عملکرد بازیکنانش در طول پیش فصل اعلام رضایت نمود: «ما یک گروه از بازیکنان را داشتیم که به مدت دو هفته متوالی باید تمرین می کردند. سایر بازیکنان وقت کافی برای تمرین نداشتند».

ویلانووا گفت: «من می خواستم زمان بیشتری برای بازی به آنها بدهم ولی شرایط زمین برنامه هایم را خراب کرد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تیتو ویلانووا درباره پنج بازی پیش فصل اف سی بارسلونا خوشبین است: «تیم پیش از شروع لیگ در سطح خوبی بازی کرد. ما یک گروه از بازیکنان را داشتیم که به مدت دو هفته متوالی باید تمرین می کردند، سایر بازیکنان وقت کافی برای تمرین نداشتند». مربی ذکر کرد که گروه دوم از بازیکنان و ملی پوشان، این یکشنبه نیاز به زمان بیشتری برای بازی دارند: «من می خواستم زمان بیشتری برای بازی به آنها بدهم ولی شرایط زمین برنامه هایم را خراب کرد».

ویلانووا گفت: «بازیکنانمان در سطح خوبی بازی می کنند» و همچنین اشاره کرد که نمی خواهد درباره موقعیت های ممکن در رویارویی با رئال سوسیداد تا آخر این هفته فکر کنم: «زمانی که بازیکنان از تیم های ملی خود برگشتند، ما درباره کسانی که در لیگ بازی خواهند کرد تصمیم خواهیم گرفت که چگونه عمل کنند». هنگامی که درباره بازیکنانی که برای تیم اسپانیا فراخوانده شده بودند سوال کردند، مربی صریحآ بیان کرد: «دل بوسکه بازیکنانی که می خواست را انتخاب کرد و ما در این مورد چیزی برای گفتن نداریم. حالا شش بازیکن، تیم را ترک میکنند اما اگر او 10 بازیکن بخواهد، آنها نیز باید بروند. انتخاب بهترین بازیکنان برای تیم ملی، مسئولیت اوست».

در نهایت مربی درباره پویول گفت: «او آسیب دیدگی کوچکی دارد و به زودی برای بازی آماده خواهد شد». ویلانووا همچنین اشاره کرد که تصمیم مبنی بر خروج سرجیو روبرتو در نیمه دوم قبل از شروع بازی گرفته شده است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد وبلاگ چه گونه است
    بازیهای بارسا

             بازی بعدی  

    روز:یکشنبه 29 مرداد1391 

    رقابت:هفته اول لالیگا

     FC Barcelonavs Real Sociedad

    بارسلونا     رئال سوسیه داد 

         ورزشگاه:نیوکمپ 

          شهر:بارسلونا 

     ظرفیت ورزشگاه:99786 

    داور: González González, Jose Luis

    ساعت:۲۳:۳۰(به وقت تهران) 

       پخش از شبکه: ------

     

            اخرین بازی 

      روز:شنبه21مرداد1391 

           رقابت:دوستانه 

    D. Bucharest     vs   FC Barcelona  

    D. Bucharest 0    بارسلونا 2 

    گلها:مسی(4)-افلای(91) 

          ورزشگاه:دینامو 

          شهر:Bucarest 

      ظرفیت ورزشگاه:15032 

    داور:Adrian Viorel Cojocaru 

    ساعت:21:45(به وقت تهران) 

        پخش از شبکه:GolT

    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 312
  • بازدید کلی : 3,708
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کدهای جاوا برای وبلاگ شما